Posted by: Lynne505 | January 12, 2008

I’m New Admin!!

Hey,

My name is Lynne505 and I’m new admin on Ice’s site! I have a site too: www.clubpenguinhintsandtips101.wordpress.com . If you ever see me and want to be my buddy, then say: Hey LY and I might add you. I’m 12 years old and I’m a girl!

Lynne

Ice:

OMG GUYS DONT DARE CLICK HERE ITS DANGAROUS!!!!! DONT CLICK HERE!!!!!

Advertisements

Responses

  1. Hey!
    Plz comment! Thanks!! =)

  2. Holla!

    ~Ag!~

  3. Holla!

    ~Not Ag!~

  4. hi whooooo lol

    what can i say wow lol XD

  5. NNOOOOOO they fixed the tree glicth at the dock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. My typing score: BAD

    You type 191 characters per minute
    You have 30 correct words and
    you have 3 wrong words

  7. I type 294 charecters per minute
    57 words correct
    0 words wrong

  8. thats better then me…

  9. i type 368 characters per minute and 77 words per minute

    http://speedtest.10-fast-fingers.com/

  10. You type 196 characters per minute
    You have 33 correct words and
    you have 1 wrong words

    Hello new admin : D LOL!

    Lynne, Can I be on his blogroll? Please!

  11. (thats better than me!)

    You got a new header!! Yay!!!!!

  12. Hai lynne!

  13. wtf?

  14. Hey Mohd!

  15. hi guys

  16. Hi Ice, check out my poster on my site to help me look for my lost dog!! Thanks!!

  17. lol winter rowd , wait a few mins and the girl that hte exorcist from the movie put a demon to control her.

  18. huh?

  19. Hola!

    ~shakan!~


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: